امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

پسرباهوش

یک روز پر خاطره در شمال

1391/12/26 12:07
نویسنده : امیر محمد
113 بازدید
اشتراک گذاری

ما در سال پیش به شمال رفتیم درآن جا سه تا خاله هام و عموم پسر عموم سه پسرخاله و دختر خاله ام بودند در آن وقت به خانه ی مادر بزرگم رفته بودیم.من آن جا را خیلی دوست دارم در آن جا من با پسر عمویم و بچه های آن جا فوتبال بازی می کنیم.ومن در آن جا در کلوپ پسر خاله ام بازی میکنم.بازی فوتبال2012و2011بازی میکنم.من شمال را خیلی دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نرگس مامان باران
16 فروردین 92 19:52
سلام عزیزم سال نو مبارک دخمل من باران مظفری تو جشنواره نوروزی آتلیه سها شرکت کرده ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بدهید مرسی سایت آتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
بایوتک
2 اردیبهشت 92 13:12
با سلام براي تبادل لينک ،رتبه بهتر جستجو در گوگل و افزايش بازديد ، ما را با نام "نرم افزار حسابداري قرض الحسنه" و آدرس www.biotechsoft.blogfa.com بصورت پيوندهاي وبلاگتان معرفي نماييد سپس در نظرات وبلاگمان اعلام نماييد تا ما هم شما را معرفي کنيم گروه نرم افزاري بايوتک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرباهوش می باشد