امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

پسرباهوش

خاطره

1391/12/26 11:45
نویسنده : امیر محمد
107 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من به مدرسه رفتم .جشن غذا خوری بود ما مسابقه ی هر کی زود تر غذا را بخوره گذاشتیم ودوستم به نام محمد جواد سرخوش برنده شد چون اوچاق بود.بعد خانم معلممان گفته بود هرکه نمره هایش بالای 15شود مشق ندارند.من هم همه ی نمره هام زیر 19نبود ولی وقتی به خانه رفتم به  مادرم گفتم که مشق عید ندارم ولی او گفت من کاری با معلم شما ندارم باید روزی 2سوال از هر درس بنویسی. بعد به مادرم گفتم که قرآن خواندنی است وهدیه هم همین طور.وبعد مادرم گفت که باشه این ها را ننویس.ولی آن ها راباید بنویسی.وبعد من گریه کردم.                                                                                           سال 1392مبارک    niniweblog.comniniweblog.com

http://www.up.98ia.com/images/g81bpvokaxb9v450fsf.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نی نی توپولی
25 اسفند 91 6:54
گریه نداره داداش درسو باید خوند دیگه!!!!!!!!!!!!!!
دیگه چرا گریه؟؟


داره چون اثلا نمی تونم بازی کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرباهوش می باشد