امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

پسرباهوش

پنجشنبه10/12/1391

1391/12/11 19:19
نویسنده : امیر محمد
88 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من ساعت 9به کلاس قرآن رفتم.بعد کلاس شطرنج داشتم که به آن جا هم رفتم راستی من توی کلاس شطرنج اولماز خود راضی.  به خانه آمدم وصبحانه خوردم .بعد تاساعت 4.30خواببودم وبعد  بیدار شدم .ساعت 4.50دقیقه با عمویم به استادیوم رفتم. بازی پرسپولیس4-1سایپامنمجبور بودم تشویقکنم.عمویم می گویدتو خوش قدمی چون 3بازی پرسپولیس رفتم که همه ی بازی هارا برد.بعد به عروسی رفتم .وبعد از آن به خانه آمدیم.نیشخندبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نی نی توپولی
14 اسفند 91 2:09
شما که استقلالی تیر بودید
حالا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟چطور پرسپولیسی شدی

پرسپولیسی نیستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرباهوش می باشد